Demà comença el 15è Congrés de la UGT de Catalunya

cartell-congres
Josep M. Àlvarez s’acomiada de la secretaria general de la UGT de Catalunya després de 26 anys al capdavant

Demà dimecres, 6 d’abril, s’inaugurarà el 15è Congrés de la UGT de Catalunya, que tindrà lloc fins divendres al Centre Cultural Terrassa (Terrassa), i que duu per lema ‘Som drets. Som lluita.” Enguany, aquest congrés se celebra a Terrassa en commemoració dels 40 anys de la celebració de la primera assemblea del sindicat després del franquisme.

En aquest primer dia de congrés, el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, presentarà l’informe de gestió del Secretariat Nacional de Catalunya.

El programa de la jornada de demà, que és tota oberta als mitjans de comunicació, és el següent

10:30 h. Obertura del Congrés

• Intervenció de Jordi Camallonga, secretari d’Organització de la UGT de Catalunya: primer dictamen de verificació de credencials, proposta i elecció de la Mesa.
  • Salutació de l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart.
  • Intervenció per vídeo del secretari general de la Confederació Europea de Sindicats (CES), Luca Visentini.
  • Intervenció de la secretària general de la UGT d’Andalusia, Carmen Castilla.
  • Intervenció del secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego.
  • Intervenció del secretari d’Organització de la UGT Confederal: Rafael Espartero.

12.15 h. Presentació de l’informe de gestió del Secretariat Nacional de Catalunya, a càrrec de Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya.

———- (dinar)

16 h. Continua l’informe de gestió:

• Presentació dels informes de gestió del Comitè Nacional i de la Comissió de Control Econòmic.
  • Torn de paraules.
  • Rèplica del secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez.
  • Votació a mà alçada de l’informe de gestió.

19 h. (aprox.) Finalitza la sessió.

Comments are closed.