V Trobada Internacional de sindicalistes i signatura de la declaració de Terrassa

En el marc del 15è Congrés de la UGT de Catalunya, que se celebrarà fins divendres a Terrassa, demà tindrà lloc la V Trobada Internacional de Sindicalistes. Serà a la Masia Freixa, i comptarà amb l’assistència d’una trentena de sindicalistes arribats d’arreu d’Europa (França: CGT, CFDT; Itàlia: CGIL, UIL, CSIL; Israel: HISTADRUT; Escòcia: STUC; Euskadi: ELA-STV; Regne Unit: T.U.C.; Alemanya: DGB; Bèlgica: AVBB-FGTB; Romania: CSDR).

La jornada de treball s’articula al voltant de tres taules rodones en què es debatrà sobre refugiats, TTIP i la lliure circulació de treballadors i treballadores, i espai Schenguen.

La trobada finalitzarà amb la signatura de la Declaració Internacional de Terrassa, que tindrà lloc a les 16:30 hores a la Masia Freixa, on hi assistirà Camil Ros, fins ara secretari de Política Sindical de la UGT de Catalunya i actual candidat a la secretaria general.

Signatura Declaració Internacional:

DIA: 7 d’abril de 2016.
HORA: 16:30 hores, signatura Declaració Internacional.
LLOC: Masia Freixa. Plaça de Josep Freixa i Argemí, 11. Ca n’Aurell. Terrassa.

Comments are closed.